Bijboom
Een onderzoek naar de tevredenheid van werknemers, bewoners of klanten of de kansen en risico's voor een organisatie. Bijboom is hierbij dé partner. Meningen van medewerkers, klanten of relaties in kaart brengen, omdat deze informatie van belang is om een organisatie duurzaam te verbeteren. Niet alleen zijn zij in staat om de vragenlijst zo op te bouwen, dat men meet wat men meten wilt, ook nemen zij het onderzoek op die manier af, dat het de beste informatie oplevert. De resultaten leveren zij aan in duidelijke, inzichtelijke rapportages, die direct inzicht geven.
In de afgelopen jaren heeft Bijboom al diverse enthousiaste opdrachtgevers gehad of geinteresseerden gesproken en in hun database opgeslagen. Met deze leads ben ik telefonisch in gesprek gegaan. Soms leidde dat tot interesse in een nieuwe opdracht, soms tot een bevestiging dat Bijboom nog steeds top of mind staat bij de contactpersoon. En in ieder geval tot een up-to-date database.
www.bijboom.nl
In de afgelopen jaren heeft Bijboom al diverse enthousiaste opdrachtgevers gehad of geinteresseerden gesproken en in hun database opgeslagen. Met deze leads ben ik telefonisch in gesprek gegaan. Soms leidde dat tot interesse in een nieuwe opdracht, soms tot een bevestiging dat Bijboom nog steeds top of mind staat bij de contactpersoon. En in ieder geval tot een up-to-date database.
www.bijboom.nl